top of page

למה לבחור בנדנדה לתינוק של חברת דוסור אנד מור?

כאשר מדובר בנוחות ובטיחות התינוק שלכם, חשוב לבחור במוצרים איכותיים ומוכחים. הרוקר לתינוק של חברת דוסור אנד מור הוא אחת הבחירות הטובות ביותר עבור ההורים המחפשים את הטוב ביותר עבור הקטנטנים שלהם. במאמר זה נציג את כל היתרונות והסיבות מדוע הרוקר של דוסור אנד מור הוא הבחירה הנכונה לתינוק שלכם.

נדנדה לתינוק
רוקר לתינוק שהוא בהרבה יותר מסתם רוקר!

הרוקר לתינוק של Douceur & More במגוון צבעים הוא רהיט חיוני לקטנטנים. מושלם מגיל לידה ועד כ12 חודשים, עם משקל מקסימלי של 9 ק"ג. התינוק.ת שלך יהיה נינוח ומוגן היטב ברוקר המעוצב, אשר ניתן לנדנוד קל ולשימוש כנדנדה לתינוק ואף יאפשר להירדם בקלות.


למה לבחור ברוקר לתינוק של חברת דוסור אנד מור?

רהיט חיוני לתינוקות מגיל לידה ועד 12 חודשים

הרוקר לתינוק של Douceur & More הוא רהיט חיוני לקטנטנים, מושלם מגיל לידה ועד גיל 12 חודשים עם משקל מקסימלי של 9 ק"ג. התינוק.ת שלכם יהיה נינוח ומוגן היטב ברוקר המעוצב, אשר ניתן לנדנוד קל ולשימוש כנדנדה לתינוק ואף יאפשר להירדם בקלות.

פונקציונאליות ושימושיות עם רוקר לתינוק

מוצרי תינוקות ואביזרים לתינוקות מלווים את ההורים ואת הקטנטנים לאורך תקופת גדילתם, ומעניקים את החוויה הנעימה, הבטוחה והטובה ביותר. הרוקר שלנו, כמו גם מוצרים נוספים מבית דוסור אנד מור, מיועד לשימוש יומיומי ומציע עיצוב חדשני, פרקטי ומלא בסטייל.

רוקר לתינוק: עיצוב ובטיחות

הרוקר שלנו הוא מעין טרמפולינה לתינוק, בנוי בצורה מיוחדת המותאמת לנוחיותו ובטיחותו של התינוק. המזרן של הרוקר, עליו מונח המנח, מיוצר מכותנה אורגנית בעלת תעודת OEKO-TEX, ניתן להפרדה קלה ולכיבוס, ומגיע עם ריפוד פנימי לעיטוף גוף התינוק ברכות. בנוסף, חגורת בטיחות במרכז המזרן ניתנת להתאמה לגוף התינוק לאחיזה נוחה ובטוחה.

רוקר לתינוק עשוי מחומרים טבעיים ואורגניים

מסגרת הרוקר מיוצרת מעץ טבעי ואורגני, חלולה במרכזה, ומאפשרת עטיפה נוחה ובטוחה של גוף התינוק. רגלי הרוקר מעוצבות מעץ זהה בצורה מעוקלת המאפשרת נדנוד קל ושימוש כנדנדה לתינוק.

הנאה ונחת להורים ולתינוקות בעזרת רוקר

עם הרוקר שלנו, תעניקו לקטנטנים שלכם רגעי הנאה וכיף, ולכם, קצת נחת ושלווה, תוך שמירה על עיצוב פרקטי, מינימליסטי ומפואר, שיתאים לכל פינה בבית.


מה יש באריזה של הרוקר לתינוק?

  • 1x מסגרת מושב מעץ

  • 1x מזרן בעל חגורת בטיחות

  • 4x מוטות עץ טבעי

  • 2x רגלי עץ

  • 1x מדריך הרכבה

  • 1x מפתח אלן

  • 8x ברגי הידוק


עיקרי הדברים של רוקר לתינוק

  • מומלץ לשימוש מגיל לידה ועד גיל 12 חודשים (למשקל מקסימלי של 9 ק"ג)

  • ניתן להרכיב בקלות תוך דקות (ולפרק לאחסון לצורך שימוש חוזר לדורות הבאים!)

  • בטוח לתינוקות, עוטף ברכות וניתן לנדנוד קל


חומרים של רוקר לתינוק מבית דוסור

  • מזרן: בד: 100% כותנה אורגנית, מילוי: 100% פוליאסטר

  • מסגרת מושב ורגליים: עץ אורגני רב שכבתי, ללא חומרי ריסוס או הדברה, ללא צביעה מלאכותית


רוקר לתינוק: מידות ומשקל

  • משקל המוצר: 3.5 ק"ג

  • מידות המוצר: 40 על 70 על 45 ס"מ


בחירת רוקר לתינוק של דוסור אנד מור תספק לתינוקכם את הנוחות והבטיחות הטובות ביותר, תוך שמירה על עיצוב ייחודי ופרקטי. רוקר זה אינו רק פריט עיצובי מהמם, אלא גם רהיט פרקטי המיועד לשימוש יומיומי, המעניק לתינוק ולכם את הרוגע והשלווה שאתם מחפשים.


יתרונות הרוקר לתינוק של דוסור אנד מור

נוחות ובטיחות ברמה הגבוהה ביותר

הרוקר לתינוק של דוסור אנד מור מיוצר מהחומרים האיכותיים ביותר, תוך הקפדה על עמידה בכל תקני הבטיחות המחמירים. כל רוקר נבדק בקפידה על מנת להבטיח שהוא עומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר ומספק סביבה בטוחה ונעימה לתינוק.

עיצוב מרהיב ונוח

הנדנדות של דוסור אנד מור מעוצבות בצורה שמאפשרת לתינוק ליהנות מחוויית נדנוד מרגיעה ובטוחה. העיצובים המרהיבים משלבים צבעים רכים ודוגמאות עדינות המשתלבות בקלות עם כל סגנון עיצובי של חדר תינוקות. הנדנדות מתוכננות כך שהן תומכות בגוף התינוק בצורה אופטימלית ומעניקות לו תחושת רוגע ונוחות.

חומרים ידידותיים לתינוק ולסביבה

חברת דוסור אנד מור מקפידה להשתמש בחומרים ידידותיים לסביבה ונטולי כימיקלים מזיקים. כל רוקר מיוצר מחומרים טבעיים כמו כותנה אורגנית ועץ איכותי, המבטיחים שמירה על בריאות התינוק ומניעת גירויים בעורו הרגיש.


יתרונות פונקציונליים של הרוקר לתינוק

רב תכליתי וקל לשימוש

הרוקר לתינוק של דוסור אנד מור הוא רב תכליתי וקל לשימוש. ניתן להשתמש בו כנדנדה לתינוק וגם כמקום נוח להירגע ולהירדם. הרוקר מתאים מגיל לידה ועד גיל 12 חודשים, מה שהופך אותו למוצר שימושי לאורך זמן.

תחזוקה קלה ונוחה

המזרן של הרוקר, עליו מונח המנח, מיוצר מכותנה אורגנית בעלת תעודת OEKO-TEX, ניתן להפרדה קלה ולכיבוס, ומגיע עם ריפוד פנימי לעיטוף גוף התינוק ברכות. בנוסף, חגורת בטיחות במרכז המזרן ניתנת להתאמה לגוף התינוק לאחיזה נוחה ובטוחה.


סיכום מאמר על רוקר לתינוק מבית דוסור אנד מור מותג בוטיק צרפתי בישראל

הרוקר לתינוק של דוסור אנד מור הוא בחירה מצוינת להורים המחפשים נוחות, בטיחות ואיכות גבוהה עבור התינוקות שלהם. עם עיצוב מרהיב, חומרים טבעיים ובטוחים ופונקציונליות מרשימה, הרוקר של דוסור אנד מור מספק לתינוק את כל מה שהוא צריך כדי להרגיש בטוח ונינוח, ולהורים - את השקט הנפשי שהם מחפשים.








1 Comment


Guest
Dec 11, 2021

😍🙏

Like
bottom of page